Lajky, které mají smysl: Jak na sociálních sítích oslovit skutečné lidi, ne jen roboty

Lajky, které mají smysl: Jak na sociálních sítích oslovit skutečné lidi, ne jen roboty

Marketing
calendar 26. 06. 2025 time 3 min eye 19

Pokud má vaše značka na sítích uspět, musí zaujmout reálné lidi – ne jen algoritmy nebo armádu falešných účtů.

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
Redesign webu: Kdy je čas na změnu a jak se na ni připravit

Redesign webu: Kdy je čas na změnu a jak se na ni připravit

SoftwareDEV
calendar 26. 06. 2025 time 3 min eye 18

Možná vám web běží už několik let. Funguje „nějak“, návštěvnost je průměrná, ale obchodní výsledky zaostávají. Nebo se vám prostě již nelíbí.

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
5 nejčastějších chyb firemních kampaní na sociálních sítích (a jak se jim vyhnout)

5 nejčastějších chyb firemních kampaní na sociálních sítích (a jak se jim vyhnout)

Marketing
calendar 26. 06. 2025 time 5 min eye 11

Investujete čas i peníze do kampaní na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu, ale výsledky nejsou takové, jaké byste očekávali? Nejste v tom sami.

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
Lajky, které mají smysl: Jak na sociálních sítích oslovit skutečné lidi, ne jen roboty

Lajky, které mají smysl: Jak na sociálních sítích oslovit skutečné lidi, ne jen roboty

Marketing
calendar 26. 06. 2025 time 3 min eye 19

Pokud má vaše značka na sítích uspět, musí zaujmout reálné lidi – ne jen algoritmy nebo armádu falešných účtů.

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
Lajky, které mají smysl: Jak na sociálních sítích oslovit skutečné lidi, ne jen roboty

Lajky, které mají smysl: Jak na sociálních sítích oslovit skutečné lidi, ne jen roboty

Marketing
calendar 26. 06. 2025 time 3 min eye 19

Pokud má vaše značka na sítích uspět, musí zaujmout reálné lidi – ne jen algoritmy nebo armádu falešných účtů.

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
Redesign webu: Kdy je čas na změnu a jak se na ni připravit

Redesign webu: Kdy je čas na změnu a jak se na ni připravit

SoftwareDEV
calendar 26. 06. 2025 time 3 min eye 18

Možná vám web běží už několik let. Funguje „nějak“, návštěvnost je průměrná, ale obchodní výsledky zaostávají. Nebo se vám prostě již nelíbí.

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
5 nejčastějších chyb firemních kampaní na sociálních sítích (a jak se jim vyhnout)

5 nejčastějších chyb firemních kampaní na sociálních sítích (a jak se jim vyhnout)

Marketing
calendar 26. 06. 2025 time 5 min eye 11

Investujete čas i peníze do kampaní na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu, ale výsledky nejsou takové, jaké byste očekávali? Nejste v tom sami.

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
Jak (ne)vyhořet v agentuře: O práci, balanci a flow

Jak (ne)vyhořet v agentuře: O práci, balanci a flow

Content
calendar 26. 06. 2025 time 4 min eye 10

Kdo někdy dělal v agentuře, ví, jak to chodí. Jednou jedete sprint, podruhé hasíte, potřetí ladíte brand a mezitím přichází čtvrtý klient...

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
Když marketing nestačí: 3 signály, že potřebujete změnit firemní strategii

Když marketing nestačí: 3 signály, že potřebujete změnit firemní strategii

Consulting
calendar 26. 06. 2025 time 4 min eye 10

Marketing běží, kampaně vypadají dobře, web je rychlý, brand vyladěný… ale výsledky neodpovídají vynaložené energii ani rozpočtu.

author
Martina Rychterová
Marketing coordinator
5
EL TORO Logo

Dočetli jste
až sem?

Možná je čas posunout se od inspirace k akci.
Tenhle článek může mít pokračování — třeba naší spoluprací.

Pojďme se spojit!