Chcete s námi spolupracovat?

Prodáváme nemovitosti, když ostatní stagnují

Podívejte se, jak se nám daří prodávat byty v lokalitě za Prahou.

Text, podklady a vizuál: Tým EL TORO

Supervize: Roman Voženílek - CEO & senior konzultant

Dodali jsme:

Marketingová strategie Business development Tvorba videa Realizace focení On-line propagace Kreativa PPC kampaně Web design Copywriting
U Mlýna Case Study

Představení klienta

Rezidence U Mlýna je developerský projekt s vysokými standardy kvality, který tvoří 18 bytů v příjemné lokalitě Královice. Byty jsou situovány v uzavřeném komplexu se soukromým rybníkem a vybízí tak k relaxaci. V návaznosti na nepříznivou situaci na nemovitostním trhu a výši úrokových sazeb klient potřeboval pomoci s nastartováním prodeje.

Co klient potřeboval vyřešit?

1. Nastartovat prodeje

2. Najít správné směřování v rámci trhu

Dodali jsme

Marketingová strategie

Strategické ukotvení celého projektu a dalšího směřování

Nový, moderní web

Tonalita webu odrážející identitu projektu

Videomaking, focení

Nový grafický obsah na web a kampaně

Propagační kampaně

Tvorba bannerů, spuštění a monitoring PPC, SEO

Průběh realizace

01 01

Workshopy a analýzy

Nejprve zjišťujeme aktuální stiuaci klienta. Analýzu realizujeme formou několika společných workshopů, kde pomocí otázek na míru zjistíme přesně, kde se klient nachází a jaké jsou jeho potřeby. Tento vstup slouží jako odrazový můstek pro všechny další marketingové činnosti.

Tvorba marketingové strategie

Získané informace z analýz jsme přetvořili do strategického dokumentu s konkrétními cíli a prostředky k jejich dosažení. Mimo jiné jsme definovali role, zpracovali detailní SWOT analýzu, definovali hlavní USP a připravili plán propagačních aktivit.

02 02
03 03

Business Development

Navrhujeme klientovi konkrétní změny produktu, tak aby byl více konkurenceschopný. U mlýna to bylo zejména zakomponování parkovacích míst, revitalizace okolí a možnosti volnočasových aktivit jako griloviště a workout hřiště.

Analýza klíčových slov

Provedli jsme analýzu a navrhli nová klíčová slova. V tomto případě jsme analyzovali přes 2 000 klíčových slov, ze kterých jsme vybrali přes 60 slov a frází, která jsou ve vyhledávačích efektivní a přinášejí návštěvnost jak na web, tak do kampaní.

04 04
05 05

UI/UX wireframe

Zvolili jsme moderní a funkční UI/UX design, který je v souladu s identitou projektu a upevňuje stávající branding. Velký důraz byl kladen na persony.

Copywriting

Celý web jsme kompletně přetextovali, tak aby textace efektivně pracovaly s klíčovými slovy a texty zároveň poutavé, čtivé a výstižné. S ohledem na vydefinovanou cílovku jsme zvolili přátelskou tonalitu se zaměřením na zájmy cílové skupiny.

06 06
07 07

Web design

Navrhli jsme výjimečný design webové stránky, ktekrý jsme doplnili o grafické prvky, fotografie a videa. Použili jsme živé barvy v kombinaci s pastelovým pozadím a pracovali tak s kontrastem. Do všech prvků jsme se snažili zakomponovat přírodní prvky a vystihnout tak kouzelnou atmosféru, jaká U Mlýna panuje.

Tvorba videa

Obhlédli jsme lokaci, připravili scénáře, rekvizity a techniku, zajistili jsme herce, kameramany a samozřejmostí byla i konečná úprava v postprodukci. Záběry jsme cílili spíše na exteriér a blízké okolí. Hlavním cílem bylo vystihnout možnosti, jaké se zde pro budoucí rezidenty nabízejí. Natáčeli jsme život!

08 08
09 09

Tvorba fotek

Video content jsme doplnili o krásné fotografie z lokace. Fotili jsme samotnou lokalitu a byty, ale také s herci. Na výsledných fotografiích jsme opět zachytili to, jaký by zde mohl být život budoucího rezidenta.

Tvorba a realizace PPC kampaně

V tomto kroku jsme již měli veškerý potřebný obsahový materiál (foto, video, grafika, textace), a tak jsme se mohli pustit do tvorby bannerů a nastavení kampaní. Výsledkem bylo 36 bannerů v různých formátech. Kampaň jsme spustili na čtyřech platformách Google, Seznam, Facebook a Instagram.

10 10
11 11

Analytika a optimalizace

Nakonec jsme se vrhli na nastavení analytických nástrojů včetně Google Analytics 4, prostřednictvím kterých vyhodnocujeme návštěvnsot a pohyb lidí na webu, ale také úspěšnost kampaní. Nastavili jsme konverzní cíle, sledovali jsme reakce na vybraná USP.

Rozvoj, úpravy a vyhodnocení

Revidujeme a upravujeme stávající kampaně, tvoříme nové a reportujeme klientovi výsledky. Je pro nás důležité pracovat na naustálem zlepšování a zajistit tak klientovi požadované výsledky!

Proč si nás klient vybral?

Příprava

Svědomitá a poctivá příprava je zárukou hladkého průběhu

Jsme parťáci

Kryjeme vám záda již více jak 18 let nejen v digitálním světě

Garance

Za naší prací si stojíme a můžeme ji garantovat

Kdo se podílel na realizaci projektu?

Management

  • Account manager

Marketing

  • Senior marketing consultant
  • UI/UX designer
  • PPC specialista
  • SEO specialista

Vývoj

  • Programátor
  • Kodér

Tvorba obsahu

  • Grafik
  • Copywriter
  • Fotograf (2x)
  • Videomaker

Aktuální situace klienta

Projekt je stále aktivní, dokončili jsme redesign a optimalizaci webové stránky. Úspěšně jsme spustili a průběžně vyhodnocujeme a vylepšujeme první sérii kampaní a již aktivně připravujeme druhou. Již se nám podařilo prodat 4 byty.

2 byty

Prodané do měsíce od spuštění kampaní

45 návrhů

Bannerů pro úspěšné kampaně

Přes 2 hodiny

Záběrů z natáčení pro naše kampaně

6x vyšší

Počet konverzí z vyhledávače

Díky agentuře EL TORO jsme celý projekt dokázali lépe navnímat a uchopit. Jejich odborný vhled a business development návrhy byly více než přínosné. Byty se nám díky společnému úsilí daří úspěšně prodávat. Propagační videa jsou skvělá. S agenturou plánujeme spolupracovat i nadále na dalších projektech.

Jan Bartl

Marketingový ředitel

EL TORO v číslech

18 let na trhu

Stabilní partner pro on-line

30+ lidí

Tolik nás je v týmu

400+ projektů

Tolik projektů je za námi

25 klientů

V aktuální péči

EL TORO logo icon

Zveme vás
na kávu a Marsku. Mars

Plán je jednoduchý! Domluvíme si termín, dáme si společné kafe a řekneme si, kdy odstartujeme váš business!

Najdete nás také