Projekt TopFly

  • #webdevelopment
  • #propagace
  • #analýza
  • #redesign
  • #správa

Dáváte přednost rezervaci zájezdů na internetu před návštěvou kamenné pobočky? Pokud ano, neměli byste si nechat ujít webovou aplikaci cestovní kanceláře TopFly, která se může pyšnit zakázkovým řešením od nás! Web disponuje funkcemi, které přesně splňují požadavky klienta i zákazníků. Samozřejmosti je špičková rychlost načítání. Důraz jsme kladli také na maximálně komfortní a přehledné uživatelské rozhraní. To vše vám může zaručit pouze řešení na míru.

EL TORO | Projekt TopFly 01 - obrázek

Tým EL TORO je připraven poradit vám v jakkoliv obtížné situaci a zasáhnou tam, kde zkušenosti jiných nestačí. Příkladem takového projektu je právě cestovní kancelář TopFly, která nás oslovila s již napůl hotovým, avšak nefunkčním řešením. Kromě realizace jsme tak měli za cíl překonat klientovu počáteční nedůvěru.

EL TORO | Projekt TopFly 02 - obrázek

Projekt TopFly v číslech

256 329 řádků kódu

4 vteřiny o tolik se zrychlilo načítání webu

83 hodin Testování řešení

5 minut ušetří automatické generování každé smlouvy

31 256 je měsíční návštěvnost

320 151 je roční návštěvnost

O 80 milionů se navýšil obrat firmy

Přípravná fáze

Do projektu jsme vstupovali po předchozích negativních zkušenostech klienta s jinými IT vývojáři.

Nespolehlivost a protahování dokončení díla donutily TopFly ke změně dodavatele a rozhodli se proto oslovit nás. Naše zkušenosti a reference nasvědčovaly tomu, že si s dokončením poradíme.

1

Úkolem byl redesign a úprava téměř 10 let staré webové aplikace tak, aby odpovídala současným standardům.

Původní web sice fungoval, ale svým zastaralým řešením nemohl konkurovat ostatním agenturám. Bylo zapotřebí navrhnout kompletně novou architekturu a design webu.

2

Dlouholeté zkušenosti TopFly jsme chtěli podpořit prvotřídním intuitivním řešením, které zaručí prodej zájezdů.

Preciznost a kvalita celého díla byla klientovou prioritou číslo jedna a od začátku jsme proto k projektu přistupovali šetrně.

3

Analýza trhu a konkurence

Zatímco klient odpovídal na konzultacích na Romanovy otázky k businessu, začal zbytek týmu pracovat na rozsáhlé analýze konkurence a cílové skupiny.

Dali jsme si za cíl projekt dokončit ještě před hlavní sezónou, abychom klientovi ušetřili čas, který promarnil s předchozím dodavatelem.

4

Nejednalo se o nový projekt a proto jsme měli na čem stavět.

V TopFly měli z předchozího řešení poctivě zpracované reporty, statistiky prodeje, návštěvnosti a další informace. Mohli jsme proto přesně určit cílovou skupinu a nejprodávanější produkty.

5

Analýza současného řešení

Reporty nám zároveň umožnily nahlédnout do slabin řešení i v rámci uživatelské přívětivosti.

Nečitelné texty a špatně umístěné prvky se klíčově podepisují na konverzi. V případě cestovní agentury je jí objednání zájezdu, proto jsme důkladně promýšleli umístění všech prvků a “call to action” tlačítek na webu umístit tak, abychom kupujícímu cestu co nejvíce usnadnili a směrovali ho k cíli.

6

Původní web nebyl vzhledem ke svému stáří responzivní, pro návštěvníky tak bylo jeho prohlížení na telefonu nekomfortní.

Jedním s klíčových bodů bylo proto zajistit perfektní zobrazování na všech zařízeních – dle námi získaných statistik a aktuálních trendů jsme zjistili, že 50 % obyvatel si kupuje zájezdy na telefonu. Agentuře TopFly tedy utíkal zisk a to bylo zapotřebí napravit.

7

Vývoj

V další fázi realizace jsme řešili jsme napojení na již hotový interní CRM systém TopFly a příslušné cestovatelské portály.

Rozhodli jsme se však administrátorům kanceláře přece jen rozhraní o něco vylepšit – vymysleli jsme vychytávkou v podobě automatického vyplňování smluv. Na každé smlouvě tak díky nám ušetří v TopFly až 5 minut času, což v širším horizontu rozhodně není zanedbatelný čas.

8

Vyladili jsme filtraci zájezdů a vyhledávač tak, aby vždy poskytovaly uživateli pouze relevantní výsledky.

Zajistili jsme platební bránu, napojení na newsletter, přihlášení, registraci zákazníka a další potřebné funkce. To vše jsme zabalili do moderního designu přesně podle představ klienta.

9

Propagace a správa

Hotové dílo jsme předali klientům ještě před sezónou – tedy tak, jak jsme zamýšleli.

Jejich spokojenost byla maximální a rozhodli se využívat našich služeb nadále v rámci měsíční správy. Nejenže TopFly poskytujeme prvotřídní zabezpečení dat zákazníků před útoky hackerů, ale naše account managerka je pro klienta denně k dispozici na telefonu, abychom mohli obratem vyřešit veškeré jeho požadavky.

10

Na poznávací, pobytové a další zájezdy TopFly možná narážíte ve výsledcích vyhledávání, na Facebooku či Instagramu.

To vše díky nám a marketingové strategii, kterou jsme nastavili. Netroškaříme a zasahujeme na těch správných místech díky nejúčinnějším marketingovým nástrojům, s ohledem na informace, které o návštěvnících postupně získáváme.

11

Jsme partnerem

Cestovní kanceláři se díky nám dvakrát zvýšil obrat.

Má funkční řešení, které se svou kvalitou může rovnat největším konkurentům na trhu. V EL TORO jsme si však poradili i s tou největší výzvou – navrátili jsme klientovi ztracenou důvěru v IT dodavatele a stali jsme se jeho dlouhodobým partnerem.

12

Nemarněte svůj čas s nespolehlivými dodavateli.

Obraťte se na EL TORO.

13
Využíváme soubory cookies. Procházením webu potvrzujete, že jste se seznámili s tím, co cookies jsou a jak je můžete odmítnout, a jak zpracováváme osobní údaje.