Projekt RealList

  • #mobilníaplikace
  • #iOS
  • #Android
  • #startup
  • #reality

Mobilní aplikace dotváří online svět kolem nás. Jejich realizace vyžaduje zkušený tým s jasnou specializací. Víte, proč si klienti vybrali právě EL TORO? Protože mobilní aplikace děláme už přes 7 let a ve výběrovém řízení jsme ukázali nejen reference, ale taky zastupitelnost a procesy, které garantují výsledky.

EL TORO | Projekt RealList 01 - obrázek

RealList je plnohodnotnou inzertní službou s nemovitostmi. Jejím cílem je vytvořit komunitu uživatelů, kteří využívají aplikaci k vyhledání a zveřejňování nemovitostí ke koupi či pronájmu. Že už jste o podobné aplikaci slyšeli? Kdepak. Díky RealListu uděláte vše z telefonu a hlavně – všechny práce s inzercí nemovitostí budete mít rychle – a tím myslíme sakra rychle – vyřešené. Projekt nabízí soutěžní tipování cen nemovitostí, což už je jen třešnička na trhu nejen pro realitní mágy. Uživatel může také využít realitních, finančních a právních služby, které mu prodej či nákup nemovitosti usnadní. 

EL TORO | Projekt RealList 02 - obrázek

Projekt RealList v číslech

100% jsou klienti spokojeni s výsledkem

40 hodin jsme strávili analýzou konkurence

90 hodin trvala tvorba specifikace

80 stran má specifikace

185 hodin testování aplikace

15 lidí se podílelo na vývoji

231 inzerátu jsme vytvořili během testování

3 minuty trvá vytvoření inzerátu

Výběrové řízení

Klienti hledali spolehlivého partnera pro vývoj mobilní aplikace.

EL TORO oslovili prostřednictvím poptávky na našich webových stránkách a pozvali nás k účasti ve výběrovém řízení.

1

Mobilní aplikace děláme v EL TORO již přes 7 let.

Mimo jiné máme obchodní proces, kdy se klientů ptáme a zjišťujeme jejich očekávání, problémy a definujeme si naši roli v projektu. Jasně dané procesy, zkušený tým profesionálů a naše řešení garantují výsledky. Díky tomu jsme porazili ve výběrovém řízení naše konkurenty a navázali s klienty spolupráci.

2

Seznamování a konzultace

Na prvních schůzkách nám klienti představili svoji potřebu, čeho chtějí dosáhnout a jaké jsou silné stránky jejich businessu.

Správně cílenými otázkami jsme byli schopni proniknout do jejich vize a pomohli jsme ji přesně pojmenovat.

3

Společně jsme doladili myšlenku startupového konceptu, který se opírá o motivační tipařskou soutěž a zásadně se tak odlišuje od jiných inzertních služeb.

Mobilní aplikace na obou nejpoužívanější platformách, iOS i Android, byla v tomto případě jasnou volbou.

4

Analýza trhu a konkurence

V první fázi projektu jsme začali analyzovat konkurenci a cílovou skupinu.

Potřebovali jsme zjistit, co uživatelé chtějí a potřebují. Vyzkoušeli jsme služby konkurence, zjistili, jak to dělá a proč, a přemýšleli jsme, jestli jsou lepší cesty, či jak lze vylepšit ty již zavedené.

5

Tvorba specifikace

Na základě výsledků analýzy začal projektový manažer společně s vývojáři tvořit rozsáhlou specifikaci.

Obsahovala podrobný výpis funkcí aplikace a technologií vývoje.

6

Klientům jsme představili náš koncept a jasnými argumenty je utvrdili v tom, že daný postup bude pro cílové uživatele nejvhodnější.

Vždy se snažíme pro našeho klienta hledat nová řešení. Nechtěli jsme vytvořit další všední realitní portál, proto jsme dali RealListu přidané hodnoty a vylepšenou uživatelskou přívětivost.

7

Kromě samotné aplikace pro iOS a Android jsme chtěli i tvorbu webové stránky, která slouží pro širší prezentaci služeb.

Obsahuje odpovědi na nejčastější otázky a je klíčová pro marketing.

8

Rozhodli jsme se také pro vlastní neproniknutelný server s administrací pro správu dat v databázi.

Bezpečí uživatelů nikdy nepodceňujeme, informace, které prostřednictvím aplikace sdílí, jsou tak u nás v bezpečí, v souhlasu s nařízením GDPR.

9

Logo a CI

Naši grafici a designéři mezitím dali hlavy dohromady a vytvořili pro RealList logo a firemní identitu.

Zvolili elegantní, přesto však působivou kombinaci modré se zlatou, která se otiskla do finální podoby designu aplikace. Uživatele nerozptyluje, ale také nenudí.

10

Na poznávací, pobytové a další zájezdy TopFly možná narážíte ve výsledcích vyhledávání, na Facebooku či Instagramu.

To vše díky nám a marketingové strategii, kterou jsme nastavili. Netroškaříme a zasahujeme na těch správných místech díky nejúčinnějším marketingovým nástrojům, s ohledem na informace, které o návštěvnících postupně získáváme.

11

Webdesign

Začali jsme s tvorbou grafiky.

Dali jsme dohromady nashromážděná data a navrhli zakázkové UX, které je pro mobilní aplikaci klíčové. Všechny navržené prvky jsme průběžně testovali tak, aby vzniklo řešení, které se uživatelům dobře používá a orientují se v něm.

12

Vývoj

Naši programátoři začali pod dohledem projektového manažera s vývojem aplikace.

Na každý krok vývoje jsme nasadili automatické testy. Těšili jsme se, až vyzkoušíme první verzi na svých vlastních telefonech a chtěli jsme předejít zbytečným chybám.

13

Klienta jsme po celou dobu vývoje informovali o průběhu.

Zároveň od nás dostával nové verze k vlastnímu otestování. Projektový manažer pak zpracovával jeho podněty pro programátory.

14

Testování

Začali jsme s důkladným testováním – hledáním chyb a nejmenších skulinek, které by zabraňovaly perfektnímu fungování aplikace.

Do testování se zapojila velká většina našeho týmu, abychom tak co nejvíce ulehčili práci programátorů a urychlili cestu k výsledku.

15

Nebyli jsme na to sami.

Definovali jsme relevantní cílovou skupinu a vytvořili jednoduchý dotazník, který jsme poslali do světa. Ideální uživatel RealListu je vlastních nemovitosti či zájemce o její koupi. Uchazečů o testování se ozvala velká řada a my tak i nepřímo šířili povědomí o značce RealList před vypuštěním aplikace.

16

Oslovili jsme nejvhodnější testery aplikace a spolu s nimi jsme po dobu 14 dnů aplikaci testovali, abychom dostali kvalitní feedback pro našeho klienta.

Postupně se v našich kancelářích pod dohledem projektového manažera vystřídalo 10 testerů pro platformu iOS a 10 pro platformu Android. Připočtete-li k tomu členy týmu, máte velký vzorek pro vyladění všech nedostatků.

17

Do samotného vývoje jsme investovali spoustu času.

Nespočetněkrát jsme prošli všechny možné uživatelské cesty a vývojáři dostali spoustu materiálu a zpětné vazby, které ihned zpracovali.

18

Tvorba brandu

Našim cílem nebylo jen vytvořit aplikaci, kterou si uživatelé budou stahovat, ale kterou budou především rádi používat.

Doladili jsme proto koncept tipařské soutěže. V rámci aplikace máte tak možnost tipnout prodejní cenu nemovitosti a soutěžit tak o hodnotné ceny.

19

Hotovou aplikaci jsme představili klientům, kteří jsou připraveni vypustit ji do světa.

Tím ale naše cesta nekončí. V současné době vymýšlíme pro RealList marketingovou strategii, která je v první fázi postavena na šíření brandu. Cílenými kampaněmi poté zajistíme, aby se RealList zobrazoval na místech, na kterých nyní nalézáte jeho konkurenci.

20

Věříme, že společnými silami dotáhneme projekt přesně tam, kde ho chce klient mít.

Zároveň pečlivě sledujeme nové vyhlášky a podmínky Google i Apple a jsme tak připraveni i na další optimalizaci a úpravy hotového díla.

21
Využíváme soubory cookies. Procházením webu potvrzujete, že jste se seznámili s tím, co cookies jsou a jak je můžete odmítnout, a jak zpracováváme osobní údaje.