Projekt Gold Barbers

  • #webdevelopment
  • #CI
  • #propagace
  • #businesscase
  • #konzultace
  • #PPC
  • #SEO
  • #logo

Webová prezentace pánského holičství Gold Barbers byla od samého začátku ukázkovým příkladem toho, co vše jsme schopni v rámci našich služeb klientovi nabídnout. Primárně šlo o tvorbu zakázkového webu s jedinečným designem s ohledem na eleganci, EL TORO se však podílelo na každém kroku, a to již od uchopení samotné myšlenky projektu.

EL TORO | Projekt Gold Barbers 01 - obrázek

Zkušenosti klienta a jeho zaměření je především v businessu holičství, a proto jsme fungovali jako partnerská agentura, která jej kompletně provedla IT světem. Naše role byla nejen realizační, ale také poradenská. Klientovi jsme byli a i nadále zůstáváme nepostradatelným partnerem v jeho podnikání. Společně jsme Gold Barbers dostali mezi špičku. Rozhodně však nepolevujeme.

EL TORO | Projekt Gold Barbers 02 - obrázek

Projekt Gold Barbers v číslech

20 % růst obratu každý měsíc

45 % měsíčního obratu je díky on-line propagaci

90 % jsou vracející se zákazníci, protože dostávají kvalitní službu

29 stran měl zkrácený business plán

242 hodin se strávilo na webu, logu a CI

18 hodin měsíčně věnujeme on-line propagaci

5 hodin nám trvá analýza návštěvnosti, vyhodnocení a doporučení

2 hodiny měsíčně se vidíme s Honzou na konzultacích

Seznamování

Honza Pavlík oslovil na základě kladného doporučení našeho CEO Romana s žádostí o business konzultace.

Chtěl pomoci s uchopením nápadu na otevření pánského holičství v centru Prahy. Jinými slovy – potřeboval projekt vybudovat od samého začátku.

1

Odrazovým můstkem při poznávání našich klientů je komplexní analýza.

Jedině tak můžeme poznat klientův business či nápad. Ani v případě Gold Barbers tomu proto nebylo jinak – požádali jsme Honzu a hlavního barbera Michala o kooperaci během analýzy, abychom měli všechny údaje nejen ze svého průzkumu, tak přímo od hlavních aktérů.

2

Business development

Ve společnosti jsme data pečlivě zpracovali a doporučili Honzovi nejlepší cestu.

Jejím vztyčným bodem bylo vytvoření webové prezentace, kterou se klient jasně vymezí proti konkurenci a bude svým moderním, a přesto elegantním zpracováním, předávat myšlenku a kvalitu služeb. Na konzultacích se jasně definovali i další důležité kroky a cíle.

3

Specifikace

Aby projekt dával smysl i v rámci IT, bylo zapotřebí pohledu projektového manažera, který zároveň vytvoří podrobnou specifikaci projektu.

Tedy výpis všech funkcí a použitých technologií, včetně časového harmonogramu. Devizou našich projektových manažerů je rozklíčovat problém, navrhnout řešení a všechny dílčí momenty, které k řešení vedou. Zde tedy začala práce našeho projektového manažera.

4

Logo a CI

Kluci z Gold Barbers si nevybrali full-servis agenturu náhodou.

Nejednalo se pouze o poptávku na tvorbu webu, ale potřebovali vybudovat celý projekt krok po kroku. Jedním z prvních úkolů bylo proto vytvoření corporate ID a loga, což v rámci našich služeb klientům nabízíme. Zjišťujeme hlavní priority a informace o tom, jak se chce klient prezentovat a komunikovat se zákazníky. V tomto případě byl kladen důraz na eleganci.

5

Do práce se tak v další fázi pustili naši grafici a jejich brainstorming a výslednou práci okomentoval Honza Pavlík slovy: “Zhmotnili jste naši představu.”

Povedlo se nám zakomponovat iniciály GB do příznačného symbolu barberů – nůžek.

6

Grafika a realizace

S hotovým CI a logem jsme získali podklady, na kterých mohla začít realizace webu.

V první fázi jsme navrhli wireframy (drátěné modely), na kterých jsme si společně s klientem jasně stanovili, které služby a informace bude prostřednictvím webové prezentace sdělovat.

7

Díky naší důkladné přípravě netrvalo dlouho a vytvořili jsme zakázkovou grafiku, která naprosto splnila očekávání celého týmu Gold Barbers.

Podrobné analýzy, průzkum trhu, rozhovory, to vše samotné realizaci předchází právě z důvodu, abychom přesně věděli, co se klientovi líbí, ale co se taky líbí cílovce..

8

V kooperaci s našimi programátory jsme stanovili potřebné funkce webu.

Jedním z nejdůležitějších prvků byl rezervační systém. Ačkoliv se jedná o kompletně zakázkové řešení, v tomto případě jsme se rozhodli jsme rozhodli pro již hotový systém. Splňuje základní podstatu, není však finančně náročný. Ušetřili jsme tak klientovi čas i peníze, které využil podle našeho doporučení lépe – pro potřeby marketingu.

9

Pustili jsme se do programování a kódování webu.

Projektový manažer Radim, který byl celou dobu nepostradatelnou spojkou mezi klientem a vývojovým týmem, postupně informoval Honzu Pavlíka o průběhu. Veškeré dílčí práce měl možnost odsouhlasit.

10

Společně jsme tak došli k předem definovanému cíli – designově efektnímu řešení.

Černo-zlatá kombinace dodává celé prezentaci punc luxusu a zákazníkovi již předem napovídá, že o něj bude postaráno s elegancí, přesto však s ohledem na nejnovější trendy.

11

Copywriting

Obsah je důležitý pro každé řešení – ani zde tomu proto nebylo jinak.

Jsme hrdí na naše copywritery, kteří výsledné dílo doplnili o originální poutavé texty, vhodné pro cílovou skupinu návštěvníků. Heslem “Máme tvůj styl, přijď si pro něj” jsme přesně vystihli to, co chtějí zákazníci barber shopu slyšet.

12

Testování

Znovu jsme celé řešení pečlivě otestovali.

Responzivní zobrazení na telefonech a tabletech fungovalo na jedničku. Zakázkové UX navádělo testovací zákazníky přesně tam, kam mělo – do rezervačního systému. Vše fungovalo bez chyby, pustili jsme proto řešení do ostrého provozu.

13

Marketing

Byl čas vrhnout se na marketing.

Kluci z Gold Barbers si chtěli vzít na starost sociální sítě a tištěný marketing. V EL TORO jsme pracovali s nástroji, které mají jasné, měřitelné výsledky – pustili jsme se do výkonnostního marketingu v podobě optimalizace pro vyhledávače (SEO) a PPC reklamy.

14

Naši specialisté vytvořili podrobnou analýzu klíčových slov, na kterých jsme mohli reklamu začít stavět.

Kluci z Gold Barbers nám jednoduše řekli, kde všude na internetu chtějí být vidět – a my jsme to zařídili.

15

Před důležitými vánočními svátky jsme cílenými kampaněmi zvládli vyzdvihnout Gold Barbers na úroveň konkurence.

Netrvalo dlouho a klient otvírá další pobočku se v největším nákupním centru ve střední Evropě.

16

Správa

I přes vynikající výsledky se však v EL TORO dále podílíme na chodu společnosti.

Na základě statistik a výsledků marketingu navrhujeme stále efektivnější kampaně a zákazníci si svá křesla na holení zamlouvají na dlouho dopředu. Zaměřili jsme se na špičkové SEO, díky kterému klient vidí jasné výsledky.

17

V Gold Barbers vědí, že se na nás můžou spolehnout.

K dispozici mají account managerku Petru, která je připravena klienta podpořit a přinést ideální řešení, ať už dostane jakýkoliv nápad. Z toho posledního jsme nadšeni – klienti se nyní mohou těšit na nový e-shop s holicími potřebami, blog a mnoho dalších novinek.

18
Využíváme soubory cookies. Procházením webu potvrzujete, že jste se seznámili s tím, co cookies jsou a jak je můžete odmítnout, a jak zpracováváme osobní údaje.