Gold Barbers
Díky onlinu rostou každý měsíc o 20%.
Informace
Naše práce pro barbershop Gold Barbers skvěle ukazuje, jak pomáháme nově vznikajícím společnostem. U jejich rozvoje jsme od myšlenky po samotnou realizaci nápadu. Zpracovali jsme veškeré nezbytné vstupní analýzy: průzkumy trhu včetně business plánu. Samozřejmě jsme také připravili zakázkový web s jedinečným, elegantním designem. Podílíme se na online marketingu a firmě tak dál pomáháme k dlouhodobému růstu.

Klient se perfektně vyzná ve svém oboru, my zase v onlinu. Proto pro něj od začátku představujeme partnery, kteří jej kompletně provedou digitálním světem: samotnou realizací i průběžným poradenstvím. Společně jsme Gold Barbers dostali mezi špičku. Rozhodně však nepolevujeme; rádi jsme jedním z hnacích motorů klientova businessu.

Gold Barbers v číslech
od jara 2018 jsme partnery Gold Barbers
20 % růst obratu každý měsíc
68,4 % měsíčního obratu pochází z online propagace
90 % zákazníků se díky kvalitě služeb vrací
242 hodin jsme věnovali logu, corporate identity a webu
18 hodin měsíčně trávíme online propagací
2 hodiny měsíčně se vidíme s Honzou na konzultacích
Jak jsme postupovali a jak vznikl reálný business?
Seznamování
1. Na počátku je myšlenka
Honza, v současnosti majitel společnosti Gold Barbers, dostal doporučení na našeho CEO Romana, oslovil jej tedy s žádostí o business konzultace. Chtěl pomoci s uchopením a rozvinutím nápadu na otevření pánského holičství v centru Prahy. Honza stál na samém začátku, potřeboval tedy slyšet názor „zvenčí“. Business konzultant Roman byl správná volba.
2. Zkoumáme nápad pod lupou
Odrazovým můstkem pro veškerou další práci byla komplexní analýza. Pro nás i klienta je důležité vědět, jestli nápad mezi konkurencí obstojí a jaké jsou jeho nejsilnější stránky. Kromě vlastního průzkumu trhu a analýzy dat jsme se hodně vyptávali Honzy a týmu barberů.
Business development a specifikace
3. Hledáme nejlepší cestu
Získaná data jsme zpracovali a na jejich základě vytvořili plán cesty včetně důležitých milníků v podobě business analýzy. Klíčové bylo vytvoření webu, který odliší společnost od konkurence. Shodli jsme se na moderním a elegantním zpracování, které bude odrážet myšlenku a symbolizovat kvalitu služeb.
4. Tvoříme specifikaci projektu
Aby webová prezentace plnila stanovené cíle a pomáhala klientovi, musíme rozklíčovat problém a navrhnout a rozplánovat řešení. V této fázi se tedy zapojil do práce projektový manažer a připravil podrobnou specifikaci projektu. Ta obsahuje výpis všech funkcí, použitých technologií a časový harmonogram.
Logo a CI
5. Dáváme projektu identitu
Projekt Gold Barbers začínal od píky, proto bylo potřeba vybudovat krok po kroku celou značku. Jedním z našich prvních úkolů bylo vytvoření firemního stylu (Corporate Identity) a loga. Už dříve jsme zjistili, že klient se chce prezentovat jako luxusní služba pro pravého gentlemana, který si v salonu vychutná chvíli pro sebe. Firemní styl tedy musel být elegantní.
6. Vymýšlíme logo
Další fáze byla doménou našich grafiků, kteří do symbolu barberů (nůžek) zakomponovali iniciály GB a vše doplnili zlatou barvou evokující luxus. Výsledek okomentoval Honza Pavlík, zakladatel projektu, slovy: „Zhmotnili jste naši představu.“
Grafika a realizace
7. Navrhujeme wireframy a grafiku
Máme všechny podklady, realizace webu proto může začít. Nejprve jsme připravili drátěné modely webu, na kterých jsme s klientem jasně stanovili, jak bude web rozvržený a které informace bude sdělovat. Po schválení wireframů jsme se pustili do zakázkové grafiky, založené na důkladné analýze vkusu cílové skupiny.
8. Přemýšlíme nad funkcemi
Přizvali jsme naše programátory a vymysleli, jak zrealizujeme dohodnuté funkce webu. Jednou z nejdůležitějších byl rezervační systém. I přes to, že jsme tvořili zakázkové řešení, jsme se rozhodli využít hotového systému, který splní požadavky a není finančně příliš náročný. Ušetřený čas a peníze mohl klient využít pro potřebnou propagaci.
9. Tvoříme – programujeme a kódujeme
V závěrečné fázi realizace jsme se pustili do programování a kódování webu. Klienta o průběhu informoval projektový manažer Radim, který se stal nepostradatelnou spojkou mezi vývojáři a klientem. Honza Pavlík se tak mohl vyjádřit téměř ke každému kroku.
10. Máme téměř hotovo
Designové a funkční řešení je na světě. Sladili jsme jej do zlatočerné, která působí luxusně, zároveň ale drží krok s dobou. Přesně jako samotná služba.
Vyladění
11. Píšeme obsah
Srozumitelné texty, které prodávají, jsou důležité pro každé řešení. Naši copywriteři tedy web doplnili originálním, poutavým obsahem, který zaujme návštěvníky i vyhledávače. Vymysleli také heslo „Máme tvůj styl. Přijď si pro něj“, oslovující potenciální zákazníky.
12. Testujeme fungování
Naše řešení vždy testujeme po tvorbě a znovu před předáním. Responzivní zobrazení na telefonech a tabletech fungovalo na jedničku. UX na míru navádělo testovací zákazníky přesně tam, kam mělo – do rezervačního systému. Vše fungovalo bez chyby, pustili jsme proto řešení do ostrého provozu.
Marketing
13. Nastavujeme strategii
Kluci z Gold Barbers se chtěli starat o sociální sítě a tištěný marketing. My pracujeme s nástroji, které mají jasné a měřitelné výsledky, vzali jsme si tedy pod křídla výkonnostní marketing v podobě PPC reklamy a špičkové SEO alias optimalizaci pro vyhledávače. Nejdříve jsme připravili podrobnou analýzu klíčových slov, na kterých jsme reklamu začali stavět.
14. Pomohli jsme klientovi vyrůst
Před důležitými vánočními svátky jsme cílenými kampaněmi zvládli vyzdvihnout Gold Barbers na úroveň konkurence. Klienti nám jednoduše řekli, kde všude na internetu chtějí být vidět – a my jsme to zařídili. Díky marketingu mohli během několika měsíců otevřít další pobočku v největší nákupním centrum ve střední Evropě.
Správa
15. Gold Barbers stále rostou
Dosavadní činnosti přinesly skvělé výsledky, my ale nepolevujeme a na rozvoji společnosti se podílíme i dál. Na základě statistik navrhujeme stále efektivnější kampaně. Zákazníci si tak svá křesla na holení zamlouvají dlouho dopředu.
16. Jsme spolehlivým partnerem
V Gold Barbers vědí, že se na nás můžou spolehnout. K dispozici mají account manažerku Petru, která je připravena klienta podpořit a spolu s týmem přinést ideální řešení k jakékoli inovaci. Například z nedávného nápadu jsme nadšení – klienti se mohou těšit na e-shop s holicími potřebami, blog a další novinky.
Svěřte nám i váš projektDoporučení od klienta
Honza Pavlík
Majitel a spoluzakladatel Gold Barbers
Měl jsem vizi – mít skvělý barber. Zainvestoval jsem do Romana Voženílka, který mi připravil business case a pomohl s rozjezdem firmy. Nastavení procesů mi ušetřilo mraky času a zbytečných zkušeností. V jeho firmě EL TORO se postarali o marketing a propagaci. Výsledek? Připravujeme druhou a třetí pobočku.