BodyHunters

StartUP, který doroste ke hvězdám.

Martina a Jakub měli skvělý nápad, kterým zároveň obsáhli díru na trhu – vybudují platformu, která klientům bude přinášet cvičební plány a bude jim tak parťákem do fitka i domácí posilování. Tak jako každý startup přišli s jedinečnou vizí, pro její uskutečnění je ale čekalo hodně práce. Body Hunters navíc sice rozuměli cvičení, posilování a potřebám návštěvníků fit center, s provozováním webového portálu nebo businessem ale neměli žádné zkušenosti. Využili proto podnikatelské zkušenosti Romana Voženílka a schopnosti digitální agentury EL TORO.

EL TORO | BodyHunters 01 - obrázek

Výběrové řízení jsme začali odvážně – návrhem na zdvojnásobení rozpočtu, aby mohli vybudovat skutečně kvalitní portál zaměřený na online tréninky a zdravý životní styl, a dosáhnout s ním odvážných cílů. Vážíme si toho, že nás poslechli a sehnali danou investici. Při tvorbě portálu jsme jim poskytli komplexní služby: od dopracování zadání a poradenství přes realizaci po propagaci. Tým Body Hunters se tak může věnovat výhradně rozvoji projektu. Jakub s Martinou ví, že se o nás mohou opřít a mají v nás partnera pro další růst.

EL TORO | BodyHunters 02 - obrázek

BodyHunters v číslech

904 hodin návrhu, vývoje, nasazení a testování předcházelo tvorbě portálu

o 14 % roste měsíčně počet uživatelů

stovky předplatitelů měsíčně získáváme díky online propagaci

90 % předplatitelů cvičí s BodyHunters dlouhodobě

100 % obratu obstarává online propagace

Poznáváme Body Hunters

1. Na trhu je mezera

Jakub s Martinou, autoři projektu Body Hunters, objevili mezeru na trhu. Měli nápad a představu toho, co by si přáli. Skrze kontaktní formulář na webu EL TORO nás oslovili s poptávkou na tvůrce webu.

2. Výběrové řízení

Aby si byli naprosto jisti, že svůj projekt svěří do rukou tomu pravému, rozhodovali se mezi několika agenturami. Hodnotili znalosti a zkušenosti, schopnost poradit, zastupitelnost i praxi a reference. Obstáli jsme – a to i přesto, že jsme klienta přiměli navýšit rozpočet. Pokud ale chtěli opravdu přivést k životu unikátní projekt, bylo nutné zainvestovat do jeho jádra, tedy jedinečného webového řešení.

3. První konzultace

I když to chvíli trvalo, nakonec se Body Hunters podařilo sehnat investici a mohli jsme se pustit do práce. I přes jejich nadšení jsme ale nechtěli nic uspěchat a dát jejich vizi hned od samého počátku správný směr. Proto nejprve probrali s Romanem, jak bude portál fungovat a na jakých analýzách a datech budeme stavět. Následně jsme v týmu důkladně promysleli, jak jejich vizi nejlépe realizovat, abychom mohli Jakubovi a Martině předložit konkrétní plán.

4. Podepisujeme nabídku

Díky důkladné konzultaci jsme mohli připravit nabídku včetně cenové a časové kalkulace. Poté, co Jakub s Martinou vše schválili a podepsali, jsme ještě vyčkali na složení zálohy a práce na projektu Body Hunters mohla začít.

Pouštíme se do práce

5. Tvoříme zadání

Udělali jsme si důkladnou analýzu plánu fungování a služeb, které chtěli Jakub s Martinou nabízet. Připravili jsme základní stavební kámen celého projektu: business case včetně ekonomické analýzy.

6. Sbíráme data

Pro skvělý výsledek bylo nutné začít s rešerší a sběrem dat – o trhu, oblastech, které konkurence pokrývá (a které ne), cílové skupině, která bude služby využívat… S ohledem na získané poznatky i dříve zpracované dokumenty jsme upravili zadání, aby měl výsledek úspěch.

7. Črtáme konkrétní obrysy

Jakmile jsme měli zpracované všechny podklady, nastal čas na specifikaci řešení. V dokumentu jsme podrobně popsali, jaké funkce a systémy bude portál mít, co bude umět a jak bude vše postaveno. Ještě předtím jsme na konzultacích vybrali nejdůležitější funkce a vymysleli, jak je efektivně realizovat.

8. Připravujeme wireframy a grafiku

Už jsme měli představu, jak bude webová aplikace vypadat – bylo tedy načase ji zhmotnit. Začali jsme s přípravou drátěných modelů, na kterých spolupracoval UX specialista, aby se stránky skvěle používaly. Náš grafik k nim navrhnul originální grafiku. Přidali jsme i pár třešniček na dortu, jako třeba úvodní video.

Programujeme a kódujeme

9. Tvoříme zakázkové CMS

Webovou aplikaci Body Hunters jsme tvořili na klíč dle klientových potřeb. Díky tomu získali Jakub s Martinou systém, který jim každý den usnadňuje práci se správou.

10. Připravujeme systém pro řízení

Body Hunters poskytují svým předplatitelům každý týden nový cvičební plán. V aplikaci je navíc možné vyhledávat recepty podle surovin, zjistit informace o množství kalorií a nakoupit e-booky. Takové množství funkcí si žádalo také množství práce v pozadí; veškeré součásti jsme tvořili na míru pro potřeby klienta.

Ladíme poslední detaily

11. Řešení důkladně testujeme

Po tvorbě přichází čas na důkladné testování. Zkoušíme, zda vše funguje, jak má, a to ve všech prohlížečích. Hledáme skryté chybičky, ověřujeme si zobrazení v různých zařízeních včetně mobilních telefonů. Řešení zpřístupňujeme také klientovi, abychom mohli odladit i připomínky.

12. Nasazujeme na ostrý provoz

Jakmile jsme si jistí, že vše skvěle funguje, pouštíme řešení do světa – na veřejný server, správnou doménu – a do provozu. O novém projektu však téměř nikdo neví; naše práce tedy nekončí, potřebujeme jej dostat k zákazníkům.

13. Staráme se i nadále

Aby vše fungovalo jako dobře promazaný stroj, jsme Jakubovi a Martině k dispozici po všech stránkách. Pečujeme o bezpečnost webu a jeho rychlý a bezproblémový provoz a poskytujeme jim konzultace, kdykoli je potřeba probrat další kroky nebo nové cíle. K ruce a na telefonu mají také account manažerku Petru, která zařídí realizaci každého nového požadavku či nápadu.

Propagace a další rozvoj

14. O BodyHunters je slyšet

Poutavé texty, pečlivá optimalizace pro vyhledávače a také vhodně zacílené PPC reklamy – tyto spolehlivé a snadno měřitelné metody využíváme pro prvotní propagaci. Netrvá dlouho a Jakub s Martinou získávají první předplatitele. Brzy také překonáváme milník xxx návštěvníků denně.

15. Plánujeme zářnou budoucnost

Počáteční úspěch a neustále rostoucí počet předplatitelů nás těší, neusínáme ale na vavřínech. Víme, že jako u každého startupu se můžeme posouvat ještě mnohem dál, je ale potřeba projekt dále zlepšovat, vycházet vstříc požadavkům zákazníků a poskytovat jim kvalitní službu i obsah. Momentálně pracujeme na tom, abychom plně využili potenciál projektu a dostali jej na přední pozici na světovém trhu.

Svěřte nám i váš projekt


Martina Marková
Zakladatelka Body Hunters

S agenturou EL TORO se nám velice dobře spolupracovalo, a to hned z několika důvodů. Vyhověli veškerým našim požadavkům, protože komunikace s týmem probíhala naprosto dokonale. Postarali se o krásný a vkusný design našich webových stránek, které díky nim přesně vystihují charakter naši činnosti. Nejen, že vytvořili našemu startupu digitální tvář, ale starají se o něj velice spolehlivě i nadále. Všechno funguje tak, jak má, a to je prostě super!

Využíváme soubory cookies. Procházením webu potvrzujete, že jste se seznámili s tím, co cookies jsou a jak je můžete odmítnout, a jak zpracováváme osobní údaje.