Menu

Asistentka CEO

Digitální agentura El Toro.cz s.r.o. hledá do svého týmu novou posilu, asistentku CEO.


Náplň práce:

  • komplexní administrativní podpora a zařizování věcí pro CEO,
  • tvorba nabídek a prezentací v PowerPointu,
  • schopnost a znalost copywritingu výhodou,
  • vedení „To Do" listu,
  • spolupráce na PR činnosti (oslovování a komunikace s blogery),
  • podpora marketingové činnosti,
  • plnění CRM systému,
  • komunikace s partnery, dodavateli,
  • zařizování dle potřeb CEO.

 

Co do Vás očekáváme:

  • SŠ s maturitou, nebo VŠ vzdělání (může být probíhající vzdělání, marketingově zaměřený obor výhodou).
  • Samostatnost a chuť učit se novým věcem.
  • Znalost práce na PC a psaní všemi deseti.
  • Aktivní přístup k práci, schopnost samostatně si organizovat práci a stanovit priority.
  • Časovou flexibilitu.
  • Výbornou znalost češtiny a angličtiny.
  • Uživatelskou znalost MS Office.
  • Odolnost vůči stresu a trpělivost.
  • Profesionální přístup a potřebu dotahovat věci do konce.

 

Co Vám nabízíme:

  • Zajímavou a různorodou práci v prostředí rostoucí firmy.
  • Možnost získání praxe při studiu.
  • Milý kolektiv lidí a příjemné pracovní prostředí.
  • Možnost home office.
  • Práci na poloviční úvazek / brigádu.
  • Neomezený firemní paušál.
  • Hodinovou mzdu 170 Kč čistého.

 

Pokud Vás tato nabídka zaujala, pošlete nám své CV na email asistentkaceo@gmail.com. Přiložte aktuální fotografií a pár vět o tom, proč byste s námi chtěla spolupracovat. 
Nebudeme-li Vás kontaktovat do 14 dnů po obdržení Vaší odpovědi, nebyli jste vybráni. Bližší informace o pracovní pozici podáme pouze při osobním pohovoru.